|
Hello everyone
Hallo an alle I apologize for writing in english, but I don't speak german, but I'll try to translate with Google translate. Ich für das Schreiben in Englisch entschuldigen, aber ich spreche kein Deutsch, aber ich werde versuchen, mit Google Translate übersetzen. I am Calin Gherman, 45 years, veterinarian, teacher at the Faculty of Veterinary Medicine Cluj-Napoca, Romania. Ich bin Calin Gherman, 45 Jahre, Tierarzt, Lehrer an der Veterinärmedizinischen Fakultät der Cluj-Napoca, Rumänien. I have two Tropheus tanks: Ich habe zwei Tropheus aquarium: First: Erste: http://img411.imageshack.us/i/minnardy1.jpg/ 450 liters, 23 T. ikola, Eheim 2229, Eheim 2128, UV-C Aqua Medic 18 W Second: Zweite: http://img843.imageshack.us/i/acvariunou.jpg/ 600 liter, Eheim 2080, Eheim 2075, UV-C Jebo 18 w, Hydor Koralia 3 The second is a new tank. I want to keep 10 T. red moliro and 10 T. chaitika in this tank, but I can't find these species in Romania. Der zweite ist ein neues Aquarium. Ich möchte dieses Aquarium zu halten 10 T. red moliro und 10 T. chaitika, aber diese Spezies sind nicth in Rumänien. In September I'll be in Wien, into a short visit. Can you help me, and tell me if it posible to find in Austria T Chaitika and T moliro? A fish store address maybe? Or an internet link? Im September werde ich in Wien sein, in einem kurzen Besuch. Können Sie mir helfen und mir sagen, ob es in Österreich posible finden T Chaitika und T Moliro? Ein Fisch kauft Adresse vielleicht? Oder einen Link? Thank you all Vielen Dank an alle |
|
|
|
|
Hello!
On the marketplace www.fischbörse.at I found two people offering moliro. One lives near Vienna in Strasshof, and the other is about 2 hours away from vienna near Linz. write "moliro" where it says "Schnell Suche" (which means Quick-Search) and you will find the two advertisements and there you can contact them per e-mail. ![]()
|
![]() |
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | |
|
|